Service şi formare
Ca distribuitor, noi oferim reparaţii în perioada de garanţie şi post-garanţie a tuturor echipamentelor şi aparatelor marca LEISTER. Reparaţiile se vor realiza în service-ul nostru de către specialişti certificaţi, care au trecut prin cursul de formare în sediul central al firmei LEISTER Technologies AG în Elveţia. Pentru a se garanta calitate înaltă a reparaţiilor, se vor folosi numai piese de schimb originale şi se vor urmări procedurile recomandate de întreţinere şi testare a echipamentelor.
Procedura comenzii de reparaţie ori profilactică:
La primirea de echipamente pentru reparaţie ori profilactică, ele vor primi un număr de intrare comandă. În urma examenelor prealabile tehnicianul din service va lua legătura cu Dvs. pentru a vă informa privind defecţiunile posibile şi preţul prealabil a reparaţiilor. Reparaţiile se vor realiza numai în urma aprobării din partea clientului. În cazul în care reparaţia nu se poate realiza în termen de 24 ore, vom lua legătura cu Dvs. pentru a vă informa când va fi gata echipamentul. Comanda se va livra înapoi la client prin curier ori se va recupera personal de la biroul companiei noastre.
Dacă trimiteţi prin curier un echipament pentru a fi reparat, vă rugăm să indicaţi un număr de telefon, adresa de contact, precum şi e-mail-ul persoanei de contact, cu care vom putea lua legătura.